theresklotter.blogg.se

Jag har valt att starta denna bloggen för att jag skall skriva mera. Få vara kreativ med ord och även bilder. Min familj och vårt hem är det som ligger närmast mitt hjärta. Så det kommer skrivas mycket om familjelivet, inredning, drömmar.

Välkommen in i min värld.

Kategori: Allmänt

Roligt att just Du hamnade här. Hoppas att du kommer hit fler gånger.
 
Klockan är nu ca 22 och jag ligger i sängen med minmobil och lyssnar på äldsta dotterns snarkningar. 🤪 
 
Imorgon är det äntligen fredag och ledig helg. Mina lediga helger tillsammans med familjen är värdefulla och tar slut allt för fort om du frågar mig. 
 
Vad skall du göra i helgen?
 
❤️ Jag tänkte avsluta mina inlägg med dagens tacksamhet. Vad är jag tacksam över idag? Och idag är jag tacksam för att jag och min man har en öppen och ärlig kommunikation angående våran äldsta dotter. ❤️
Kommentera inlägget här: