theresklotter.blogg.se

Jag har valt att starta denna bloggen för att jag skall skriva mera. Få vara kreativ med ord och även bilder. Min familj och vårt hem är det som ligger närmast mitt hjärta. Så det kommer skrivas mycket om familjelivet, inredning, drömmar.

Några snälla ord

Kategori: Allmänt

Det är 5 minuter kvar av detta godisfria dygn. Det har gått relativt lätt.  Men jag hade gärna ätit en liten choklad bit, eller druckit en celsius imorgon.

Ikväll har jag kramat om min man lite extra och förklarat hur mycket jag faktiskt älskar honom. Vi njuter av lugnet före stormen. För vi vet båda två att jag kommer vara mindre kärleksfull om någon dag. Men ljuset i tunneln är att vi vet också att det dåliga humöret går över. Men just nu när vi står i startgropen för abstinensen så känns det bra att vara extra mysig.




Kommentera inlägget här: