theresklotter.blogg.se

Jag har valt att starta denna bloggen för att jag skall skriva mera. Få vara kreativ med ord och även bilder. Min familj och vårt hem är det som ligger närmast mitt hjärta. Så det kommer skrivas mycket om familjelivet, inredning, drömmar.

Förberedelser

Kategori: Allmänt

(null)
Om några timmar börjar resan. 
Eftersom jag vet att det kommer bli tufft och jag kommer vilja sluta och gå tillbaka till det gamla så har jag ikväll suttit och skrivit ett brev till mig själv. hur jag mår idag och hur jag vill må. Har även skrivit in några peppande ord för det kan behövas. 

Jag har tänkt att jag skall läsa detta brevet när jag är nära att ge upp. När resan känns meningslös och sockermonstret jobbar som hårdast för att dra tillbaka mig.

Av min man fick jag ett presentkort på vår lokala spabutik. I flera år har jag velat göra en pedikyr och få snygga fötter. Men jag har en löjlig rädsla över att jag skall bli dömd av personalen att där går hon med dem äckliga fötterna. Ja så löjlig är jag. Men nu tänker jag besegra denna jäkla rädsla och äntligen få fina fossingar.
Kommentera inlägget här: