theresklotter.blogg.se

Jag har valt att starta denna bloggen för att jag skall skriva mera. Få vara kreativ med ord och även bilder. Min familj och vårt hem är det som ligger närmast mitt hjärta. Så det kommer skrivas mycket om familjelivet, inredning, drömmar.

Dag 4

Kategori: Allmänt

Suget efter socker är stundvis påtagligt och jag är mer lättirriterad. Det märks mest av här hemma. För på jobbet biter jag ihop. Och när jag sedan kommer hem orkar jag inte bita ihop längre. Och då fräser jag ifrån. 

Igår var den bästa lösningen att gå och lägga sig. Så 21.00 pussade jag mannen godnatt och gick och la mig på spikmattan i sängen. Tror inte att det tog långa stunden innan jag hade somnat. Vaknade vid 1 och behövde gå på toa. Men somnade gladeligen om igen. 

Idag har jag jobbat och mina kollegor stöttar och peppar. Är otroligt tacksam över att mina kollegor är just mina kollegor. Dem är bäst. ❤️

Just nu är magen otroligt svullen. Både mage och ländryggen värker. Hoppas att detta går över med. Ja så här ser magen ut idag. Nej jag är inte gravid utan otroligt svullen.
(null)

(null)

Kommentera inlägget här: